User Experience dla eCommerce
Wybierz nasz zespół specjalistów UX
Optymalizuj współczynnik konwersji realizując podstawowe założenia User Experience
Posiadasz sklep internetowy, ale chciałbyś zwiększyć jego wydajność i uzyskać wyższy zwrot z inwestycji? Czy chcesz, aby użytkownicy nie opuszczali koszyka podczas procesu dokonywania zakupu i mogli łatwo znaleźć wszystkie potrzebne informacje?
Praca nad szczegółami Twojej witryny to jedyne, czego potrzebujesz, aby odróżnić się od konkurencji i zapewnić pozytywne wrażenia użytkownikom podczas przeglądania i kupowania produktów.
Dowiedz się, w jaki sposób User Expierience może poprawić wiele aspektów eCommerce i zapewnić wyraźne wyniki sprzedaży oraz wyższy zwrot z inwestycji.
User Experience odgrywa kluczową rolę w handlu elektronicznym, gdzie najtrudniejsze jest zminimalizowanie frustracji i rozproszenia podczas procesu dokonywania zakupów. User Experience skupia się na ścieżkach użytkownika i jego sposobie myślenia, łatwych płatnościach i wielu innych funkcjach, które zwiększają satysfakcję klientów, ich zaangażowanie i lojalność, a przy tym realizują główny cel jakim jest zwiększenie sprzedaży online.
W Internecie można dostrzec coraz większy ruch, a w wielu dziedzinach odczuwa się silną konkurencję.
Użytkownicy, którzy są coraz bardziej przyzwyczajeni do możliwości Internetu, oczekują głębokich relacji z marką i interaktywności z platformą w trakcie całego procesu zakupu.
Dlatego User Experience i pozycjonowanie marki odgrywają kluczową rolę w projektowaniu, dostosowywaniu, interakcji i copywritingu, gdzie wiadomości wizualne i tekstowe przeplatają się ze sobą, zachęcając użytkowników do zaangażowania.
Optymalizacja User Experience zaczyna się od:
Rejestracja jest jednym z najbardziej irytujących procedur dla użytkownika, dlatego nasze projekty UX zapewniają jasny formularz rejestracyjny, który może przyciągać użytkowników i zachęcać ich do rejestracji
Usprawnienie procesu rozliczania, na przykład poprzez zawarcie wszystkich kroków na jednej stronie, znacznie zmniejszy liczbę użytkowników opuszczających witrynę podczas finalizowania zamówienia
Zakupy na urządzeniach mobilnych są jeszcze trudniejsze do sfinalizowania, dlatego koncentrujemy się na ich poprawie tworząc m.in. sprawną nawigację po stronie oraz czytelne metody płatności
Dzięki konkretnym działaniom, takim jak wyeliminowanie trudności wizualnych i funkcjonalnych oraz wstawianie obrazów i tekstów, które wywołują pilną potrzebę podjęcia decyzji, można znacznie zmniejszyć liczbę osób, które opuściły stronę rezygnując z zakupów
Nasz zespół UX projektuje interfejsy, dzięki którym nawigacja jest intuicyjna, a design zgodny tożsamością marki i jej kolorystyką. Szczególną uwagę poświęcamy na zachowanie spójności marki w celu stworzenia estetycznego i łatwego do zapamiętania interfejsu.
UX to nie tylko sprawna nawigacja, ale także zawartość witryny, jaką otrzymuje użytkownik podczas wykonywania danej czynności. Korzystając z Micro UX, tworzymy spersonalizowaną grafikę oraz mikrointerakcje. W ten sposób poprawiamy pozycję marki i odróżniamy na tle konkurencji.
Powyżej umieściliśmy najczęściej obierane cele, w rzeczywistości pracujemy jeszcze nad wieloma innymi. Nie wahaj się i napisz do nas!
Nasz zespół UX stale współpracuje z:
Magento to najlepsza platforma eCommerce do tworzenia sklepu internetowego: elastyczna, kompleksowa i profesjonalna, umożliwiająca zarządzanie wszystkimi aspektami sprzedaży online – od katalogu produktów do kodów rabatowych i promocji.
Zapewniamy usługi doświadczonego zespołu ds. marketingu internetowego, SEO, AdWords, e-mail marketing i copywritingu.
case study
Sytuacja początkowa: graficznie nieatrakcyjny sklep online, charakteryzujący się i złożonymi ścieżkami nawigacji
Cele i potrzeby: poprawa użyteczności sklepu elektronicznego i User Experience, uproszczenie ścieżki nawigacji
Rozwiązanie i działania: sklep został oparty na technologii Magento, a aspekt graficzny został zmodyfikowany tak, aby lepiej prezentował produkty. Nowy sklep internetowy jest o wiele bardziej atrakcyjny dzięki zastosowaniu nowego stylu. Doświadczenie nawigacyjne jest teraz znacznie łatwiejsze i bardziej satysfakcjonujące dla użytkownika.
Jeśli masz jakieś pytanie możesz skontaktować się z nami za pomocą wygodnego formularza kontaktowego. Na każde pytanie odpowiemy w przeciągu 48 godzin
User Experience odgrywa kluczową rolę w eCommerce. Skupiamy się na potrzebach użytkowników i zgodnie z nimi opracowujemy funkcje, które zwiększają satysfakcję klientów, ich zaangażowanie i lojalność, a przy tym realizują główny cel jakim jest zwiększenie sprzedaży online.
Użytkownicy, którzy są coraz bardziej przyzwyczajeni do możliwości Internetu, oczekują głębokich relacji z marką i interaktywności z platformą w trakcie całego procesu zakupu. Zadbaj o ich satysfakcję i skontaktuj się z nami!