rekordowa sprzedaż sklepów na Shopify w Black Friday

Rekordowa sprzedaż sklepów na Shopify podczas Black Friday 2022

Shopify ogłosił rekordowe wyniki podczas Black Friday w 2022 roku. Sprzedawcy korzystający z tego rozwiązania e-commerce SaaS osiągnęli łączną sprzedaż wynoszącą 3,36 miliarda USD liczoną od początku Black Friday w Nowej Zelandii do końca Black Friday w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Oznacza to wzrost sprzedaży o 17% w porównaniu z Czarnym Piątkiem w 2021 r. (19% w przeliczeniu na stałą walutę).

Jak podaje Shopify na swoim blogu, W szczytowym momencie sprzedawcy na platformie Shopify odnotowali łączną sprzedaż w wysokości 3,5 miliona USD na minutę o godzinie 12:01 czasu wschodniego w Czarny piątek.

Shopify wymienił również najbardziej istotne globalne wskaźniki podczas Black Friday:

  • Szczyt sprzedaży na minutę: 3,5 mln USD w Black Friday o godzinie 12:01 w południe czasu wschodniego EST
  • Kraje i miasta w których klienci dokonali najwięcej zakupów:
    • Stany Zjednoczone
    • Wielka Brytania
    • Kanada
    • oraz miasta: Londyn, Nowy Jork i Los Angeles
  • Najpopularniejsze kategorie produktów:
    • odzież i akcesoria,
    • zdrowie i uroda
    • dom i ogród
  • Średnia cena koszyka: 102,31 USD lub 105,10 USD przy stałej walucie
  • 15%: wynosiły zamówienia transgraniczne na całym świecie jako odsetek wszystkich zamówień
  • 27%: wzrost sprzedaży POS (terminal kart płatniczych) zrealizowanej przez sprzedawców Shopify na całym świecie w porównaniu do ubiegłego roku

Shopify zachąca również na swoim blogu do odwiedzenia strony datastories.shopify.com, aby sprawdzić doroczny Black Friday Cyber ​​Monday Live Globe jak duży wpływ na globalną sprzedaż w świecie e-commerce ma platforma Shopify.

Jeśli jesteś zainteresowany rozwojem swojego biznesu na platformie Shopify oraz Shopify Plus skontaktuj się z naszymi certyfikowany specjalistami. Zachęcamy do kontaktu przez formularz kontaktowy