Rebranding spółki COMES – producenta placów zabaw

Zapraszamy do zapoznania się z nową identyfikacja wizualną szydłowieckiej Spółki Comes Sokołowscy. Opracowana identyfikacja wizualna oraz zmiana logo wynika z nowej strategii spółki odnośnie działań marketingowych i PR-owych, które obecnie prowadzone są przez spółkę COMES w dużej mierze kanałem internetowym.

W obecnych czasach „rewolucji internetowej” i gwałtownego wzrostu marketingu internetowego i sprzedaży internetowej, spółka Comes Sokołowscy postanowiła połączyć zmiany identyfikacyjne marki COMES wraz z zaawansowanymi działaniami względem marketingu internetowego.

comes-mck

Nowe logo COMES w porównaniu do poprzedniej wersji nadąża za nowymi trendami w zakresie projektowania logo – solidny, prosty krój i lekka, nieagresywna kolorystyka budząca pozytywne skojarzenia stała się podstawą nowego brandu. Dodatkiem do podstawowych wariantów, są ikony wyróżniające poszczególne obszary działalności firmy.

Nowa strategia komunikacji opracowana przez Sintra Consulting dotyczy zarówno komunikacji kanałem internetowym jak i w zakresie marketing offline. Wraz z pracami modernizacyjnymi subdomen Architekci i Place Zabaw – rozumianych jak wyszczególnione obszary działalności Spółki,księga znaku przygotowana dla COMES będzie ewoluować ku uzyskaniu ostatecznego kształtu komunikacyjnego obranego dla grupy docelowej klientów szydłowieckiego producenta placów zabaw.