@: info@sintraconsulting.pl

telefon: +48 793 902 234

Sintra Consulting
  • O nas
  • Digital business
    • Omnichannel eCommerce
      • Rozwój Sprzedaży
        • Shopify
        • WooCommerce
        • Shopware
        • Magento
        • Magento 2
      • Projekty Enterprise
        • Shopify PLUS
        • Magento 2 Commerce
      • Shopify App
      • Migracje e-commerce
      • Elektroniczna sprzedaż biletów
    • UX & Web Design
      • UX/Web Design
        • User Experience
        • Micro UX
        • UX dla eCommerce
        • UX dla oprogramowania biznesowego
      • Product design
      • Design Thinking
    • Centrum Kompetencji
      • Product development
        • PHP
        • React
        • Angular
        • Node.js
        • Java
        • .NET
      • Sharepoint
      • Liferay
      • WordPress development
    • Marketing
      • Web Marketing
      • Marketing Włochy
      • Infografiki
  • Kariera
  • Klienci
  • Blog
  • Kontakt
  • Menu
  • Linkedin
  • Facebook
  • Instagram
  • Dribbble

SOAv, czyli Service Oriented Availability

You are here: Home / Produkty / SOAv, czyli Service Oriented Availability

SOAv: Twoje produkty w magazynach sklepów i online

SOAv pomaga zarządzać cyklem życia produktów i obsługuje rozwój strategii sprzedaży wielokanałowej

Dzięki SOAv możesz zarządzać produktami w magazynach i sklepach:

  • centralizacji dostępności w jednym miejscu i w czasie rzeczywistym;
  • wystawianie do wielu kanałów sprzedaży
  • zarządzanie cyklem

Czy w Twojej firmie zarządzasz sklepem, magazynem fizycznym, a nawet zakupami online?

Skorzystaj z narzędzia, które pomoże Ci w aktualizacji procesów w czasie rzeczywistym, a dokładnej dostępności Twoich produktów. SOAv jest właśnie takim rozwiązaniem!

SOAv jest skrótem od Service Oriented Availability. Jest to narzędzie, pozwalające na zarządzanie wszystkimi stanami magazynowymi z jednego punktu. Z dokładnością w czasie rzeczywistym otrzymasz wszystkie informacje, które posłużą Tobie i Twoim współpracownikom i będę dotyczyć cyklu życia danego produktu.

To prawda…! Możesz śledzić proces dotyczący Twoich produktów od rezerwacji, przez potwierdzenie i wysyłkę aż do dostarczenia produktu do klienta.

Spróbujmy uprościć SOAv poprzez przykład: potrzebujesz informacji o dostępności koszuli, o którą poprosił Twój klient. Co gdy nie masz jej w dużych ilościach?

Z SOAv możesz uzyskać wszystkie potrzebne informacje: można dowiedzieć się, czy koszula jest dostępna w magazynie lub innym sklepie. Nie tylko można zarezerwować produkt, ale także otrzymać wszystkie informacje na temat kiedy zostanie wysłany i kiedy dotrze do docelowego sklepu.

System ten może również pomóc w zarządzaniu eCommerce e-commerce, które jest automatycznie aktualizowany w czasie rzeczywistym i dotyczą dostępności produktów.

Takie zastosowanie jest często wykorzystywane w e-Commerce. Przykładowo gdy użytkownik znajduje się na Twoim sklepie na stronie i oczekuje na transakcję. Aby to zrobić bez dostępności produktu, stany magazynowe muszą być zawsze zgodne z prawdą i aktualizowane w czasie rzeczywistym. Jest to możliwe dzięki SOAv, która śledzi wszystkie ruchy artykułu i określa jego rzeczywistą dostępność w sklepie internetowym.

Funkcjonalności platformy SOAv

  • Obsługa wielu hurtowni

    Każdy magazyn staje się elementem składowym do określenia dostępności produktu.

  • Profilowanie dostępu do sklepów

    Każdy członek platformy SOAv (zazwyczaj ‚E-Commerce, platformy B2B i innych platformy sprzedażowe), może łączyć się z kontem danego sklepu, a każdy użytkownik mógł zostać przypisany do docelowego zestawu sklepów.

  • Zobacz swoją dostępność gdziekolwiek jesteś

    Dostępność produktów jest aktualizowana w czasie rzeczywistym i widoczna w każdym miejscu: sklepach, magazynach fizycznych lub platformie e-commerce. Ponadto można zobaczyć dostępność i cały cykl życia produktu z urządzeń mobilnych, tabletu lczy smartfona.

  • Komunikacja z magazynami

    SOAv to system, który poprzez model biznesowy oparty na back-office webpozwala zastosować elastyczne ustawienia i konfigurowalne pola, które są w stanie odzwierciedlić potrzeby komunikacyjne Twojej firmy i jej procesy.

  • Moduły integracyjne

    Przygotowane i dostosowane moduły do integracji z wiodącym na rynku oprogramowaniem Retail Sales Management (Quick Books, Retail Pro). Wszystkie interakcje SOAv korzystają z usług internetowych (SOAP), a zatem są niezależne od platformy i technologii zewnętrznych podmiotów.

  • Rezerwacja

    Właściwa komunikacja cyklu życia produktu jest przydatna do zarządzania logistyki wewnętrznej, zwłaszcza gdy dotyczy zamówień z wielu magazynów. Z SOAv można zamówić konkretny produkt, przez potwierdzenie, wysyłkę i dostarczenie paczki.

Wirtualny Magazyn: korzyści z zintegrowanego systemu

Dobry kompromis pomiędzy kosztami zarządzania i końcowymi usługami dla klienta. System rozproszonego zarządzania stanami magazynowymi ma wiele zalet:

  • dostępność wszystkich produktów w czasie rzeczywistym

  • zwiększenie liczby produktów dostępnych w wyniku zwiększenia sprzedaży

  • optymalizacja zasobów sprzedaży on-line niedostępnych off-line i na odwrót

  • wirtualizacja i wymiana kanałów sprzedaży

  • magazyny do wirtualizacji. Zarządzając praktycznie wszystkimi magazynami można zbudować warstwę, która obsługuje politykę
    dostępności magazynowej / przeglądanie magazynów

Firmy, które wybrały nasze rozwiązania SOAv

Jednolite zarządzanie zapasami i integracja z Magneto

Dwie wiodące międzynarodowe firmy w dziedzinie odzieży dla dzieci: Mona Lisa i Grant, wybrały rozwiązanie SOAv do lepszego zarządzania swoimi sklepami i lepszej kontroli dostępności produktów w stanach magazynowych.

Narzędzie to jest przydatne szczególnie dla firm złożonych z wielu podmiotów, które mają potrzebę monitorowania produktów, ich dostępność oraz ich cyklu życia. Dlatego wspólnie opracowaliśmy rozwiązanie SOAv, które najlepiej odpowiada ich potrzebom.

Skontaktuj się z nami, aby opracować proces, który spełni Twoje wymagania zmniejszając jednocześnie koszty zarządzania

Wielomagazynowość – jednolite rozwiązanie z Magento

Jednym z rozwiązań SOAv może być również integracja do zarządzania sklepu e-commerce Magento.

Nasz zespół zaprojektował i opracował integracyjny model SOAv z Magento, który prezentujemy w niniejszym wpisie.

Model ten został opracowany tak, aby był w stanie dokonać interakcji w czasie rzeczywistym z wielu źródeł odpowiadających za informacje o dostępności produktu: e-Commmerce, dostawca, magazyny fizyczne (Shop A, B i C).

Kompleksowy biznes składa się z wielu podmiotów, które potrzebują aktualnych informacji o bardzo niskim marginesie błędu.

SOAv to rozwiązanie, które ma usprawnić komunikację i informację o dostępności produktów oraz ich cyklu życia, łącząc wszystkie informacje w jeden punkt odnoszący się do wszystkich podmiotów.

Osobliwością SOAv jest jego zdolność do integracji z różnymi modelami biznesowymi. Wynika to z mniej lub bardziej różnorodnych podmiotów, zależności pomiędzy nimi, a także stosowanymi technologiami.

Skontaktuj się z nami

Odpowiedź uzyskasz w ciągu 48h

     

    Informacje

    Sintra Consulting Poland

    Sp. Z O.O.

    Stroma 16

    35-304 Rzeszów

    NIP: 8133718060

    KRS: 0000612949

    Email: info@sintraconsulting.pl

    Telefon: +48 793 902 234

    Biura Polska

    Rzeszów

    Stroma 16

    35-304 Rzeszów

    Telefon: +48 793 902 234


    Dębica

    ul. Cmentarna 11

    39-202 Dębica


    Oddziały

    Włochy

    Via F.lli Lumiere, 19

    52100 – Arezzo

    Tel.:+39 0575 383429


    Ukraina

    Dnipro city

    st. Ispolkomovskaya 12a

    office 32

    zip code 49044

    Digital business

    • UX/Web Design
    • eCommerce Shopify
    • eCommerce Magento 2
    • Shopify PLUS
    • Angular Development
    • React Development
    • Marketing Włochy

    Sintra Group

    • O nas
    • Praca
    • Badania i Rozwój
    • Technologie
    • Klienci
    • Kontakt
    Polityka prywatnościPolityka cookies
    Copyright © 2020 - Sintra Consulting Poland
    • Linkedin
    • Facebook
    • Instagram
    • Dribbble

    POLITYKA PRYWATNOŚCI

    Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania oraz dostępu do informacji  na urządzeniach Użytkownika, za pomocą plików cookies, służących do realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną, przez Massive Marketing Bartosz Kaluga z siedzibą w Szydłowcu, Rynek Wielki 6.

    Korzystając z serwisu Odrowąż 24, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich ujawnionych danych. Wydawca  zobowiązuje się nie ujawniać ich osobom trzecim, z wyjątkiem podmiotów określonych w Ustawie – takich jak organy państwowe do ich wglądu uprawnione jak i strony w ewentualnym postępowaniu karnym lub cywilnym. Użytkownik może dodatkowo wyrazić zgodę na wykorzystywanie jego danych osobowych w celach marketingowych (np. poprzez newsletter, informowanie o ofertach reklamowych czy patronatu medialnego).

     

    I. Definicje

    1. Administrator – oznacza Massive Marketing Bartosz Kaluga z siedzibą w Szydłowcu, NIP: 799-192-29-21

    2. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych portalu.

    3. Cookies Administratora  – oznacza pliki cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem portalu.

    4. Cookies zewnętrzne – oznacza pliki cookies zamieszczane przez partnerów Administratora za pośrednictwem strony internetowej portalu.

    5. Serwis/portal  – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy o charakterze informacyjno-publicystycznym, działający w domenie www.odrowaz24.pl .

    6. Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.

    7. Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

     

    II. Rodzaje wykorzystywanych plików cookies

    1. Stosowane przez Administratora pliki cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować do niego serwis. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisywaną wartość.

    2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:

    a) cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam aż do czasu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia.  Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

    b) cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danych przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

    3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia.  W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

     

    III. Cele w jakich wykorzystywane są pliki cookies.

    1. Administrator wykorzystuje cookies własne w następujących celach:

    a) konfiguracja serwisu

    – dostosowanie zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacja korzystania ze stron internetowych Serwisu;

    – rozpoznanie urządzenia Użytkownika Serwisu, jego lokalizację oraz odpowiednie wyświetlenie strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;

    – zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka czy regionu, z którego pochodzi Użytkownik;

    – zapamiętanie historii odwiedzanych stron w Serwisie w celu rekomendacji treści;

    b) uwierzytelnianie Użytkownika w Serwisie i zapewnienie sesji Użytkownika w Serwisie

    – utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu) dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    – poprawna konfiguracja wybranych funkcji Serwisu, umożliwiająca weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;

    – optymalizacja zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora;

    c) realizacja procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych

    – dostosowanie zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacja korzystania ze stron internetowych Serwisu; pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb

    d) zapamiętanie lokalizacji Użytkownika

    – poprawna konfiguracja wybranych funkcji Serwisu, umożliwiająca dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji

    e) analiza badań oraz audytu oglądalności

    – tworzenie anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    f) zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu

    2. Administrator usługi wykorzystuje  cookies zewnętrzne w następujących celach:

    a) prezentowanie treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego (tj. Youtube; Vimeo; i inne)

    b) zbieranie ogólnych i anonimowych danych statystycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych (Google Analytics)

    c) prezentowanie reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy (Google AdSense)

    d) zalogowanie do Serwisu za pomocą serwisu społecznościowego (Facebook, Twitter, Google)

    e) wykorzystanie funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych (Facebook, Twitter)

     

    IV. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez cookies.

    1. Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w dowolnym czasie, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwościach i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

    2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

    3. Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej, której używa.

    Zgadzam sięNie zgadzam się
    Scroll to top