Google Ads
Promuj swoją firmę i zwiększ konwersję
telefon: +48 793 902 234
Słyszałeś o reklamach Google Ads ale nie wiesz jak z nich korzystać? Nasz zespół pomoże Ci zaplanować i stworzyć skuteczne kampanie typu pay per click, zintegrowane z Twoim planem marketingowym.
Nie tylko dobieramy słowa kluczowe, które pomogą Ci pozyskać klientów, ale stale monitorujemy przebieg kampanii i sprawdzamy, czy generowany przez nas ruch zapewnia konwersje.
Reklamy Google Ads pojawiają się w dobrze widocznych miejscach, a koszty kampanii są mierzalne. Dzięki modelowi płatności pay per click, płacimy za reklamę tylko wtedy, kiedy użytkownik faktycznie kliknie w link.
Google Ads pozwala na dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej, zawężenie reklam do wybranej lokalizacji, a nawet ustawienie harmonogramu wyświetlania reklam i dostosowania ich treści do danego okresu.
Tradycyjne reklamy wyświetlają się na górze lub na dole strony z wynikami wyszukiwania. Jednak Google Ads umożliwia ich wyświetlanie również w innych witrynach, w tym także na YouTube.
Dzięki możliwości zawężenia zasięgu reklamy, możesz być pewien że Twoja kampania dotrze do użytkowników, którzy znajdują się w tym samym mieście lub regionie, co Twoja firma.
Google Ads pozwala na wyświetlanie reklam nie tylko tym, którzy wpisują określone słowa kluczowe, ale także wszystkim użytkownikom, którzy wykazali zainteresowanie danym tematem.
Zintegrowany z Google Analytics system monitorowania danych pozwala na stałą kontrolę wyników kampanii oraz budżetu przeznaczonego na reklamy.
Reklamy Google Ads można wykorzystać nie tylko do zwiększenia sprzedaży, ale także do osiągnięcia innych celów witryny: zwiększenia liczby odwiedzin, pobrań plików lub połączeń telefonicznych.
Reklamy Google Ads wyświetlane są na wszystkich urządzeniach – komputerach, tabletach i smartfonach. Co więcej, Google Ads pozwala na tworzenie reklam wyświetlanych tylko na wybranych urządzeniach.
Nasze doświadczenie i profesjonalizm są do Państwa dyspozycji.
Konfiguracja Google Tag Manager
Wdrożenie Google Analytics
Konfiguracja pixela Facebooka
Konfiguracja celów w Google Analytics
Tworzenie i zarządzanie kampaniami Google Ads
Optymalizacja istniejących kampanii Google Ads
Kampania zakupowa Google Shopping
Szczegółowe raporty miesięczne
Google Ads to doskonałe narzędzie zarówno dla małych, jak i dużych firm. Ile kosztuje prowadzenie kampanii w wyszukiwarce i jaki budżet należy przeznaczyć na reklamy? Wszystko zależy wyłącznie od Twoich celów. Nasz zespół pomoże Ci ustalić najlepszą strategię promowania Twojej firmy za pomocą Google Ads – skontaktuj się z nami!
Jeśli masz jakieś pytanie możesz skontaktować się z nami za pomocą wygodnego formularza kontaktowego. Na każde pytanie odpowiemy w przeciągu 48 godzin
Sintra Consulting Poland
Sp. Z O.O.
Stroma 16
35-304 Rzeszów
NIP: 8133718060
KRS: 0000612949
Email: info@sintraconsulting.pl
Telefon: +48 793 902 234
Włochy
Via F.lli Lumiere, 19
52100 – Arezzo
Tel.:+39 0575 383429
Ukraina
Dnipro city
st. Ispolkomovskaya 12a
office 32
zip code 49044
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania oraz dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika, za pomocą plików cookies, służących do realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną, przez Massive Marketing Bartosz Kaluga z siedzibą w Szydłowcu, Rynek Wielki 6.
Korzystając z serwisu Odrowąż 24, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich ujawnionych danych. Wydawca zobowiązuje się nie ujawniać ich osobom trzecim, z wyjątkiem podmiotów określonych w Ustawie – takich jak organy państwowe do ich wglądu uprawnione jak i strony w ewentualnym postępowaniu karnym lub cywilnym. Użytkownik może dodatkowo wyrazić zgodę na wykorzystywanie jego danych osobowych w celach marketingowych (np. poprzez newsletter, informowanie o ofertach reklamowych czy patronatu medialnego).
I. Definicje
1. Administrator – oznacza Massive Marketing Bartosz Kaluga z siedzibą w Szydłowcu, NIP: 799-192-29-21
2. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych portalu.
3. Cookies Administratora – oznacza pliki cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem portalu.
4. Cookies zewnętrzne – oznacza pliki cookies zamieszczane przez partnerów Administratora za pośrednictwem strony internetowej portalu.
5. Serwis/portal – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy o charakterze informacyjno-publicystycznym, działający w domenie www.odrowaz24.pl .
6. Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
7. Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.
II. Rodzaje wykorzystywanych plików cookies
1. Stosowane przez Administratora pliki cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować do niego serwis. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisywaną wartość.
2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
a) cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam aż do czasu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
b) cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danych przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
III. Cele w jakich wykorzystywane są pliki cookies.
1. Administrator wykorzystuje cookies własne w następujących celach:
a) konfiguracja serwisu
– dostosowanie zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacja korzystania ze stron internetowych Serwisu;
– rozpoznanie urządzenia Użytkownika Serwisu, jego lokalizację oraz odpowiednie wyświetlenie strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
– zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka czy regionu, z którego pochodzi Użytkownik;
– zapamiętanie historii odwiedzanych stron w Serwisie w celu rekomendacji treści;
b) uwierzytelnianie Użytkownika w Serwisie i zapewnienie sesji Użytkownika w Serwisie
– utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu) dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
– poprawna konfiguracja wybranych funkcji Serwisu, umożliwiająca weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;
– optymalizacja zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora;
c) realizacja procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
– dostosowanie zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacja korzystania ze stron internetowych Serwisu; pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
d) zapamiętanie lokalizacji Użytkownika
– poprawna konfiguracja wybranych funkcji Serwisu, umożliwiająca dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji
e) analiza badań oraz audytu oglądalności
– tworzenie anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
f) zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu
2. Administrator usługi wykorzystuje cookies zewnętrzne w następujących celach:
a) prezentowanie treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego (tj. Youtube; Vimeo; i inne)
b) zbieranie ogólnych i anonimowych danych statystycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych (Google Analytics)
c) prezentowanie reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy (Google AdSense)
d) zalogowanie do Serwisu za pomocą serwisu społecznościowego (Facebook, Twitter, Google)
e) wykorzystanie funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych (Facebook, Twitter)
IV. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez cookies.
1. Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w dowolnym czasie, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwościach i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
3. Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej, której używa.